Karper-Groep 'Deventer' officieel onder de vleugels van D.H.V.

Woensdag, 3 februari 2021

Voor de DHV was het karpervissen een aandachtpunt aangezien veel vissers dit steeds meer als hobby/sport zien. Per 01.01.2020 hebben wij als 'aspirant bestuursleden' drie personen van de Karper-Groep 'Deventer' kunnen verwelkomen om hier volledig de focus op te leggen. Dit zijn Patrick Pasie, Jeroen Wessels en Sylvester Eisvelt. Lees het volledige bericht.

Per 29.07.2020 is deze groep onafhankelijk opgericht door karper vissers en voor karper vissers.

Er is op 01.09.2020 in samenspraak gesproken wat betreft de Karper-Groep 'Deventer' met

Deventer Hengelsport Vereniging.
Sportvisserij Oost Nederland.
Karper-Groep 'Deventer'.

Bij dit gesprek hebben de heren van de Karper-Groep 'Deventer' een uitgebreide presentatie gegeven (wat betreft knelpunten, visuitzettingen, controles) en aan de hand hiervan met overtuiging, enthousiasme en vooral met passie verteld.
En met name duidelijk gemaakt wat de intentie is van deze groep en tevens kan betekenen voor de Deventer Hengelsport Vereniging en alles wat binnen de Deventer Visserij valt.

Ben jij nu nieuwsgierig wat deze groep te bieden heeft, doet en vooral benieuwd naar ontwikkelingen.
Volg dan op de welbekende sociaal-media kanalen Karper Groep Deventer!

Voor meer vragen of eventueel rechtstreeks contact met deze groep beschikt deze groep ook over een eigen email adres.

Karper-Commissie-Deventer@hotmail.com

Afkortingen: