Opstappen witviscommissie

Donderdag, 18 januari 2024

Beste hengelsportliefhebbers, Wij brengen jullie graag op de hoogte van het recente besluit van de witviscommissie om vanaf 12 januari op te stappen. We willen hen hierbij hartelijk bedanken voor hun jarenlange inzet bij het organiseren van witviswedstrijden.

Natuurlijk betreuren wij dit nieuws, maar we kijken ook vol verwachting naar de toekomst. En daarom zijn we op dit moment op zoek naar enthousiaste leden die graag deze taken op zich willen nemen en de witviscommissie weer nieuw leven willen inblazen.

Als lid van de witviscommissie ben je medeverantwoordelijk voor het organiseren van witviswedstrijden, het beheer en onderhoud van specifieke viswateren en het bevorderen van de witvisvangst binnen onze vereniging. Dit biedt een geweldige kans om jouw passie voor hengelsport te delen met andere leden, nieuwe vriendschappen op te bouwen en bij te dragen aan het succes van onze vereniging.

Heb jij interesse om deel uit te maken van de witviscommissie? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@deventerhengelsportvereniging.nl We ontvangen graag een korte motivatie waarin je uitlegt waarom je geïnteresseerd bent en welke kwaliteiten en ervaring je kunt inbrengen.

Samen kunnen we de witvisactiviteiten binnen onze vereniging laten floreren en de passie voor hengelsport verder verspreiden. We kijken uit naar jullie reacties en hopen spoedig een nieuw team samen te stellen.

Met vriendelijke groet,
Dagelijks bestuur Deventer Hengelsport Vereniging