Het laatste verenigingsnieuws

Tussenstanden 'Vaste' stok competitie 2018

publicatiedatum: Woensdag, 18 april 2018

De tussenstanden van de 'Vaste stok' competitie zijn te vinden via het tabblad wedstrijden/uitslagen

Tussenstanden Feedercompetitie 2018

publicatiedatum: Woensdag, 21 maart 2018

Zie de tussenstanden in in het tabblad wedstijden/uitslagen...

Wedstrijd programma 2018

publicatiedatum: Donderdag, 4 januari 2018

De viswedstrijden voor zowel de 'vaste'stok als feeder zijn weer gepland. Voor de datums en inschrijving zie het programma.

ledenadministratie via SVN

publicatiedatum: Zondag, 17 september 2017

Ledenadministratie via Sportvisserij Nederland per 1 november 2017

Uiterwaarden

publicatiedatum: Vrijdag, 28 oktober 2016

Het blijkt dat er zich personen met bromfietsen in de uiterwaarden (o.a. de Bolwerkweide en de Veenoord/Teugsekolk) bevinden. (Waaronder ook vissers) Het is verboden (buiten de ontheffing-houders) zich met gemotoriseerd vervoer zich in de uiterwaarden te begeven.

E-mailadres

Welkom

Welkom bij de DHV

Dit is de website van de Deventer Hengelsport Vereniging. De DHV is opgericht op 29 april 1943. Wij zijn aangesloten bij Sportvisserij Oost Nederland en maken onderdeel uit van Sportvisserij Nederland. De DHV heeft op dit moment ruim 1900 leden waarvan ongeveer 100 jeugdleden.

Op deze site vind je veel informatie en artikelen over o.a. wedstrijdvissen en andere takken van sportvisserij. Heb je zelf een leuk artikel? Mail het ons op info@deventerhengelsportvereniging.nl en wellicht zie je het binnenkort hier staan!

De DHV is één van grootste verenigingen van Oost- Nederland en heeft de beschikking over heel veel viswater. Of je nu karper/wedstrijd/roof
en-/ of recreatieve visser bent, de DHV heeft voor alle takken van hengelsport geschikt water, van diepe zandafgraving tot ondiep stadswater en alles wat daar tussenin ligt.

Bovendien mag je als lid ook nog eens vissen in de wateren van T.O.G. Apeldoorn en ‘Ons Belang’ in Zutphen. Ook mogen de verenigingen HSV Bathmen, HSV Diepenveen en de Stokvissen  gebruik maken van onze wateren. En omdat de DHV lid is van Sportvisserij Oost Nederland welke op haar beurt weer deel uitmaakt van Sportvisserij Nederland mag je als lid van de DHV in heel veel andere wateren in Nederland vissen.

Alle redenen dus om lid te worden!  Hoe? Vispas aanvragen kun door te klikken op: