Welkom

Welkom bij de DHV

Dit is de website van de Deventer Hengelsport Vereniging. De DHV is opgericht op 29 april 1943. Wij zijn aangesloten bij Sportvisserij Oost Nederland en maken onderdeel uit van Sportvisserij Nederland. De DHV heeft op dit moment ruim 2800 leden waarvan ongeveer 200 jeugdleden.

Op deze site vind je veel informatie en artikelen over o.a. wedstrijdvissen en andere takken van sportvisserij. Heb je zelf een leuk artikel? Mail het ons op info@deventerhengelsportvereniging.nl  en wellicht zie je het bericht binnenkort hier staan!

De DHV is één van grootste verenigingen van Oost- Nederland en heeft de beschikking over heel veel viswater. Of je nu karper/wedstrijd/roof
en-/ of recreatieve visser bent, de DHV heeft voor alle takken van hengelsport geschikt water, van diepe zandafgraving tot ondiep stadswater en alles wat daar tussenin ligt.

Bovendien mag je als lid ook nog eens vissen in de wateren van T.O.G. Apeldoorn en ‘Ons Belang’ in Zutphen. Ook mogen de verenigingen HSV Bathmen, HSV Diepenveen en de Stokvissen  gebruik maken van onze wateren. En omdat de DHV lid is van Sportvisserij Oost Nederland welke op haar beurt weer deel uitmaakt van Sportvisserij Nederland mag je als lid van de DHV in heel veel andere wateren in Nederland vissen.

Alle redenen dus om lid te worden!  Hoe? Vispas aanvragen kun door te klikken op:
Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Vergunning verkoop van de Deventer Hengelsport Vereniging bij Jumper

Mrt 2021

Bij JUMPER aan de Essenstraat 2c, 7418 BM Deventer is nu de mogelijkheid om je als nieuw lid in te schrijven. klik lees verder

Geen wedstrijden tot nadere berichtgeving

Mrt 2021

De wedstrijden in maart en april komen te vervallen, hopende natuurlijk dat we snel weer een wedstrijd kunnen organiseren met inachtneming van de veilige maatregelen.

Karper-Groep 'Deventer' officieel onder de vleugels van D.H.V.

Feb 2021

Voor de DHV was het karpervissen een aandachtpunt aangezien veel vissers dit steeds meer als hobby/sport zien. Per 01.01.2020 hebben wij als 'aspirant bestuursleden' drie personen van de Karper-Groep 'Deventer' kunnen verwelkomen om hier volledig de focus op te leggen. Dit zijn Patrick Pasie, Jeroen Wessels en Sylvester Eisvelt. Lees het volledige bericht.

Verbod leefnet Vereniging

Jan 2021

Het gebruik van een leefnet voor individueel gebruik is bij het vissen in de wateren van de vereniging verboden! Dus alleen bij wedstrijden toegestaan!

Wedstrijd progamma competitie Vaste stok en Feeder

Nov 2020