Over ons

De Deventer Hengelsport Vereniging (DHV) is opgericht op 29 april 1943. Wij zijn aangesloten bij Sportvisserij Oost Nederland en maken onderdeel uit van Sportvisserij Nederland. De DHV heeft momenteel ruim 3000 leden.

Op onze site vind je veel informatie en artikelen over o.a. wedstrijdvissen en andere takken van sportvisserij. Heb je zelf een leuk artikel? Mail het ons op info@deventerhengelsportvereniging.nl en wellicht zie je het bericht binnenkort hier staan!

De DHV is één van grootste verenigingen van Deventer en heeft de beschikking over een aantal viswateren in en rondom Deventer. Of je nu karper-/wedstrijd-/roof-/vlieg- en/of recreatieve visser bent, de DHV heeft voor alle takken van hengelsport geschikt water, van uiterwaarden langs de IJssel tot ondiep stadswater en alles wat daar tussenin ligt.

Bovendien mag je als lid ook nog eens vissen in de wateren van T.O.G. Apeldoorn en ‘Ons Belang’ in Zutphen. Ook mogen de verenigingen HSV Bathmen, HSV Diepenveen en de Stokvissen gebruik maken van onze wateren. En omdat de DHV lid is van Sportvisserij Oost Nederland welke op haar beurt weer deel uitmaakt van Sportvisserij Nederland mag je als lid van de DHV in heel veel andere wateren in Nederland vissen.

Alle redenen dus om lid te worden! Hoe? Vraag de vispas aan! klik hier:

De Deventer Hengelsport vereniging werkt uitsluitend met vrijwilligers. De werkzaamheden voor de vereniging worden naast het gewone werk 's avonds en in het weekend uitgevoerd. Antwoorden op veel voorkomende vragen zijn op deze site of op de site van Sportvisserij Nederland te vinden. Mocht u het antwoord op de vraag niet kunnen vinden stuur dan een email naar info@deventerhengelsportvereniging.nl U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.Deventer Hengelsport Vereniging

Opgericht 29 April 1943
Statuten Notarieel vastgesteld 20 februari 2008
Koninklijk goedgekeurd bij koninklijk besluit d.d. 28 september 2000

Clubgebouw
v. Haexbergenstr. 1   7416 AT Deventer
T 06-25550867 (tussen 12:00 en 16:00 uur)
Openingstijden: donderdagavond tussen 19:00 en 21:00 uur of op afspraak via telefoonr: 0625550867 (tussen 12:00 en 16:00 uur)

E-mail: dhv@deventerhengelsportvereniging.nl
www.deventerhengelsportvereniging.nl