Vrijdag, 30 oktober 2020

De Algemene Leden Vergadering (ALV) is uitgesteld vanwege het coronavirus. Nu het jaar ten einde loopt, zouden, willen (en moeten) we toch een ALV houden. Door de verscherpte maatregelen om het coronavirus te bestrijden, is het voor de vereniging niet mogelijk om een fysieke vergadering te organiseren. Zie 'lees verder'

Een speciale spoedwet vanuit de Overheid maakt het tot in ieder geval 1 december mogelijk een Algemene Ledenvergadering volledig digitaal te organiseren, of om de ALV met vier maanden uit te stellen.'
Aangezien het digitaal organiseren geen mogelijkheid biedt voor de vereniging (en dit voor heel veel verenigingen geldt) heeft de overheid een spoedwet vanuit het ministerie van Justitie en Veiligheid, officieel genaamd Tijdelijke wet COVID-19 Justitie en Veiligheid hiervoor opgesteld.
Deze spoedwet maakt het tot in ieder geval 1 december mogelijk een Algemene Ledenvergadering volledig digitaal te organiseren, of om de ALV zoals de keuze van de DHV met vier maanden uit te stellen.

Voor ons zal de ALV dan begin 2021 gaan plaatsvinden. De uitnodiging zal dan vooraf verstuurd worden.
Hopende voor uw begrip en hopende dat we iedereen gezond en wel na deze Coronatijd weer welkom te kunnen heten, (ook buiten alleen de vergaderingen) op de openingstijden op ons clubgebouw/kantoor aan de v. Haexbergenstr. 1