Nieuws

De Deventer Hengelsport Vereniging beoefent sport in de ruimste zin van het woord.
Hoewel menigeen zal betwisten of het een sport betreft wordt het wel degelijk in een competitie vorm beoefend.
Denk aan karper, roofvis maar ook "feeder" en "vaste stok" wedstrijden.
Ook voor de jeugd is er een cursus (en niet alleen het vissen maar ook de flora en fauna komt daarbij aan bod) daarnaast de wedstrijden met een heus kampioenschap.
Ook als u alleen als recreant een hengeltje wilt uitgooien kunt u uw vispas via de vereniging aanvragen.

Om lid te worden van onze vereniging kunt u terecht op de onderstaande openingstijden op kantoor, bij Pets&Co Berends in Twello(zie tabblad 'Vergunningen') of via Vispas.nl
U kunt ook lid worden van de vliegvis vereniging “De IJsselnimf”, een onderafdeling van de DHV. Contributie: € 12,50
Indien u lid wordt van de IJsselnimf,(zie: ijsselnimf.nl) dient u tevens lid te zijn van de Deventer Hengelsport Vereniging!

Bij inschrijving worden alléén nog automatische incasso`s aangenomen (In sommige gevallen, uitzonderingen daargelaten)
De betaling wordt afgeschreven eind Oktober tot eerste week november, de VISpas ontvangt u dan eind december.

Op ons kantoor kan niet gepind worden!  Looptijd contributiejaar 01-01 t/m 31-12

Aanmelden via de vereniging:

Deventer Hengelsport Vereniging
v. Haexbergenstraat 1
7416 AT Deventer
0570 622302 bgg 0625550867

Email dhv@deventerhengelsportvereniging.nl
Website https://www.deventerhengelsportvereniging.nl

Openingstijden: Woensdagen van 10 tot 13 uur en afspraak afspraak via telefoonr: 0625550867 (tussen 10 tot16:00 uur)

Vissen geeft rust en ontspanning!

Wedstrijd progamma competitie Vaste stok en Feeder

publicatiedatum: Woensdag, 11 november 2020

Wedstrijd programma voor de 'Vaste Stok' en 'Feeder' competitie 2021

Gesloten